q&a

kan du visa dina favorit jeans och tröja
svar: ja det är så ni vill så de så
kan du visa dina skor
svar: tror jag vällllllll:)
kan du visa dina vinterkläder
svar: tror inte att det är så kul att se, men om ni vill de så kommentera det:)
kan du visa hur du sminkar dig svar: jag har redan lovat det så ja eller ett inlägg vad du anv?
svar: ja det kan jag nog också
Oskuld?
svar: ja
Är du svag för nånting, alltså typ blondiner, blåögon osv(asså på killar)?
svar: nej men jag har insett att alla jag har varit tsm med har varit kortare än mig så:), men jag älskar killar men mellan långt hår
Snyggaste personerna i malå?
svar: haha ojj men det tror jag nog är oskar johansson eller erik lindblom:)
tre bästa sakerna du vet?
svar:att vara med mina finaste vänner och vi hittar på något roligt, åka slalom, fara och hitta på roliga saker med familjen
Något som gör dig lycklig?
svar: att få ha familjen och mina vänner näsra och att dom ska må
bra glass / godis?
svar: glass
katt/ hund?
svar: hund
semester / fjällen?
svar:fjällen
Vad är din favorit affär?
svar: carling och internet affär är junkyard
Vem är din favorit vän?
svar: my tjärnström alice lundqvist emma lundmark hanna strand jesper karlsson
Hur många förhållanden har du haft?
svar: typ 3 seriösa
Är du oskuld?
svar:ja
Har du nån pojkvän?
svar: ja finaste isak<3
5 närmaste vännerna? 
svar: emma lundmark alice lundqvist my tjärnström jesper karlsson hanna strand
3 bästa sakerna man kan göra? loveu<3
svar: vara med min finaste isak och vänner och hitta på nått skoj, åka slalom, och atthitta på nått med familjen loveu2 emma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0