jag har ett liv

Namn: Josefine Eklund
Ålder: 13 bast.
Längd: 1.68
Sko-storlek: 37-38
Född: skelleftehamn
Bor: skelleftehamn
Gör just nu: skriver detta och väntar tills jag ska dra

 

 

Allmänna frågor:
Nämn tre bra saker hos dig själv: jag vet inte.
Nämn tre mindre bra saker hos dig själv: damp, typ svär s mycket,bryr mig inte om saker jag ska bry mig om
Vad är du rädd för: spindlar
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Inget helt ärligt.
Det roligaste jobbet du haft/har: inget
Har du körkort och egen bil: nej
När tog du ditt körkort: .
När grät du senast: Nån vecka sedan.
När skrattade du senast: för ett tag sen
Vem åkte du bil med sist: mamma
Vem åt du mat med sist: mamma pappa å theo
Vem sov du hos sist: Alice
Vem sov hos dig sist: My
Vad var du rädd för när du var liten: clowner
Vad ville du som liten bli, när du blev stor: Polis vill fortfarande det.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient:  typ 4-5 gånger
Värsta smärtan du råkat ut för: vet inte , typ brytit nått
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: vännerna
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: ljugare och om som sviker
Har du någonsin sportat: ja
Någon du ser upp till: ser inte upp till nån försöker va mig själv
Vad finns alltid i din handväska: min bikini HAHA
Har du varit utomlands någon gång: no
Vilken plats var finast: -
Största stad/städer du varit i: stockholm?

 

 

personligt:
Har du någonsin tagit eller provat droger:aldrig kommer inte göra det heller.

 

 

Prövat röka: nej
Prövat snusa: nej
Druckit:  Råkat ta fel
Har du piercing eller tatuering: öronen:D
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: jag har svårt att bli kär men helst bruna ögon:D
Finaste komplimang du fått: att jag har fina öron.
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: jag vetinte, jag hoppas inte det men tror jag har gjort det
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: verkligen
Hur många sex-partners har du haft: haha, inga.

 

 

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: båda
Hamburgare eller pizza: Hamburgare
Kött eller fisk: kött
Hund eller katt: Hund
Aftonbladet eller expressen: Aftonblader
McDonalds eller MAX: donken:D
Vin eller Öl: -
Charter- eller skidsemester: SKIDSEMESTER
Sverige eller Utlandet: utlandet
Sport eller nyheter: sport
Hockey eller fotboll: hockey
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: spelaroll.
Sommar eller vinter: vinter
Vår eller höst: vår
Flyg eller tåg: tåg
Bil eller buss: bileeen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0